ERROR (no puede mostrarse el objeto)

Irakasleen esleipena 2024-2025

Esleipenetan gure ikastetxean plaza lortu baduzue, jar zaitezte gurekin harremanetan helbide honetan:
idazkaria@odondeapraiz.eus
Telefonoa:
Irakasle berrien HARRERA: irailaren 2an, 10:00etan

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beka eta -laguntzak

2022-2023 ikasturtea

Deialdia (leiho berri batean irekitzen da) (EHAA, 2022-07-15)

Informazioa

Informazio orria

Eskaera on-line

Epea: 2022ko uztailaren 18tik irailaren 30era, biak barne

Eskabide honi buruzko edozein kontsulta egiteko, jo ikasleak ikasten duen ikastetxea

3. mailako ikasleak Zaramaga auzoan barrena ibili dira eta patioaren proiektua azaldu eta botoa eskatu diete bertako biztanleei.

Umeek patioko proiektuarekin ilusio handia dute. Animatzen zaituztegu bozkatzera!!

Los niños/as están muy ilusionados/as con el proyecto del patio. Os animamos a votar!!

Atzo arratsaldean 2.mailako ikasleak Iparraldera joan ziren gure Patioaren aldeko bozkak lortzeko, beraiek egindako kartelak jartzera.

bekak 2021-2022

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beka eta -laguntzak

Apirilean “XIII. Elkar Ilustrazio eta Ipuin lehiaketa”-n parte hartu zuten 2.mailakoek eta 2.B gelako Nico Lezana Saenz de Zaitegui-k B mailako 1.saria irabazi zuen. ZORIONAK NICO!!!

Udalaren Opor Programa

Aparece el borde de una piscina

Gune honetan ikusgai daude Gasteizko Udalak udarako diseinatzen dituen opor-jarduerak. Gure haurren eta gazteen aberastasun eta garapen pertsonal eta sozialerako tresna bikaina eta hiri honetan bizi garen pertsonen bizi-kalitatea handitzeko baliabide bikaina dira jarduera horiek.

2021ko Udako opor programa

Informazio orokorra eta izena emateko prozesua

Izena ematea - Informazio orokorra eta prozedura

MARTXOAK 8:

Emakumearen eguna dela eta hainbat marrazki eta lan egin ditugu emakumeak gizartean izan behar duen lekua egiten jarraitu behar dugula gogoratzeko. Eskola inguratzen duen soka morean gure lanak ikusgai utzi ditugu familiekin eta auzokideekin konpartitzeko asmoarekin.

Gozatu bideoaz!

MARTXOAK 3:

Eskolan duela 45 urte Zaramaga auzoan izandako sarraskia gogoratzen aritu gara. Gure ondoan dagoen San Frantzisko eliza eta martxoaren 3aren inguruko hainbat artelan bisitatu ditugu , eta  omenaldi txiki batekin gure bertsioa sortu dugu.

Zuen gustokoa izatea espero dugu. espero dugu.

GENERO INDARKERIAREN EGUNA

Kaixo familiak!!

Zelan zaudete?

Badira bi hilabete elkar ikusten ez dugula eta zuen falta sumatzen dugu. Hori dela eta gure irakasle batek, Amagoiak, abesti bat sortu du zuentzako. Espero dugu zuen gustukoa izatea.

EUTSI INDARTSU!!!

BETAURREKO MOREAK

EMAKUMEAREN AURKAKO INDARKERIAREN EGUNA

KORRIKA 2019

BADATOR KORRIKA, GARESTIK GASTEIZERA!

ARABAKO FORU ALDUNDIAREN UDALEKUAK

Udalekuak jolas eta hezkuntza programa bat da, 7 eta 13 urte bitarteko neska-mutil arabarrei zuzenduta eta Arabako, Bizkaiko eta Gipuzkoako Aldundiek antolatuta EAE eta Nafarroako gazte aterpe eta instalazioetan. Programaren xedea, parte hartzaileei joko eta aisialdi gune bat eskaintzea da euren autonomia pertsonala finkatzeko eta Gipuzkoako eta Bizkaiko beste parte hartzaile batzuekiko bizikidetza. Halaber, natura eta kultura ingurunera hurbiltzeko eta euskararen erabilera eta berdintasun jarrerak sustatzeko balioen alde egiten du.

FOLKLORE AKADEMIA 2019-2020 MATRIKULA

Gasteizko Udal Folklore Akademiak, 2019-2020 kurtsorako izen emate epea irekiko du maiatzaren 1etik 20ra. Gure zentroan irakasten diren gai ezberdinak ikasteko baldintzak eta izen emate eta matrikulazio prozedurari buruzko argibideak atxikitzen dizkizuegu (pdf.Liburuxka) Azpimarratu nahi genizueke Musika Lengoaia ikasgaian bakarrik matrikulatzeko aukera eskainiko zaiola, musika hezkuntza zentroren batean musika tresnaren bat ikasten edota Eskolania edo Abesbatza Talderen bateko partaide dela ziurtatzen duen ikasleagoari.

Odon de Apraiz ikastola(r)en Egutegiak

Thursday, July 25, 2024